Google+

Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

Φεγγάρι, Σάος, Σαμοθράκη

Απαιτητική ανάβαση με έντονες κλίσεις και μεγάλη υψομετρική διαφορά, αξίζει όμως με το παραπάνω. Το Σάος είναι ένα βουνό που ξεπροβάλλει μέσα από τη θάλασσα και περιλαμβάνει πολλές κορυφές και φαράγγια.
Η ανάβαση ξεκινάει από τα Θέρμα ακολουθώντας το χωματόδρομο πίσω απ' τις κεραίες. Μετά από λίγη ώρα το μονοπάτι συνεχίζει σε χαμηλές φτέρες και έντονη κλίση. Έπειτα μπαίνουμε σε δασωμένη πλαγιά και ταμπελάκια με το Ε6 κάνουνε την εμφάνιση τους. Στα αριστερά μας έχουμε το ρέμα Τσιβδογιάννη (Παράδεισος) το οποίο και διασχίζουμε στα 1100μ. Εκεί υπάρχει και λιγοστό τρεχούμενο νερό. Η βλάστηση σιγά σιγά αραιώνει και αφού φτάσουμε σε πλάτωμα ανηφορίζουμε ράχη με βάτους και πέτρες. Έπειτα περπατάμε σε μεγάλες πέτρες και φτάνουμε σε διάσελο με μεγάλο βέλος. Είναι το μονοπάτι που ανεβαίνει από Χώρα. Διασχίζουμε την κορυφογραμμή με πορεία ανατολική και μετά από λίγο βρίσκεται η 1η κορυφή με μεταλλική κολόνα, μπαταρίες και κολωνάκι στα 1611μ. Από εκεί σε 10 λεπτά φτάνουμε στη 2η και ψηλότερη κορυφή στα 1614μ. Από εκεί διασχίζοντας την κορυφογραμμή μπορούμε να φτάσουμε στην κορυφή Λουλούδι. Πολύ καλή άποψη του φαραγγιού της Γριάς και του Καραγιαννάκη.
Οι φωτογραφίες είναι από ανάβαση στις 17/08/2012

Στο βάθος το Σαόκι

Το ρέμα Τσιβδογιάννη

Πορεία σε κροκάλες
Γριά βάθρα,τα δύο ρέματα πριν την ένωση

Παχιά άμμος

Αριστερά πίσω η κορυφή Κουφούκλιο και κάτω το φαράγγι του Φονιά,πιο πίσω βρίσκεται ο Άγγιστρος, ενώ δεξιά είναι η κορ. Πυργούδης και από κάτω του το φαράγγι "Γυάλι"

Θέα προς Κήπους
Ρέμα Καραγιαννάκη και βάθος Παχιά άμμος

Γριά βάθρα
Τελεια κομμένο τρίγωνο στο βράχο, καθαρό σημάδι άλλων πολιτισμών!